![](zdjecia/5188.jpg)
Demonstrator F-15E Strike Eagle z 22 bombami Mk.20 Rockeye i 4 rakietami AIM-9 Sidewinder
![](zdjecia/5189.jpg)
Kamuflaż European One (zwany też Lizard) był typowy dla samolotów szturmowych, bombowych i transportowych w latach 80-tych.
![](zdjecia/5190.jpg)
71-0291 był jedynym F-15 w kamuflażu European One.
![](zdjecia/5191.jpg)
![](zdjecia/5192.jpg)
![](zdjecia/5193.jpg)
![](zdjecia/5194.jpg)
![](zdjecia/5195.jpg)
![](zdjecia/5196.jpg)
![](zdjecia/5197.jpg)
![](zdjecia/5198.jpg)
![](zdjecia/5199.jpg)
![](zdjecia/5200.jpg)
![](zdjecia/5201.jpg)
![](zdjecia/5202.jpg)
![](zdjecia/5203.jpg)
Sposób podwieszenia bomb pod zbiornikami konforemnymi został całkowicie zmieniony w seryjnych F-15E.
![](zdjecia/5204.jpg)
Wczesna forma grzbietu kadłuba z małym hamulcem aerodynamicznym
![](zdjecia/5205.jpg)
![](zdjecia/5206.jpg)
Dysze z zewnętrznymi osłonami występowały we wczesnych F-15.
![](zdjecia/5207.jpg)
W próbach Strike Eagle 71-0291 przenosił po 22 bomby kasetowe Mk.20 Rockeye, Mk.82 lub do 5 bomb Mk.84.
Nie mógł przenosić bomb kierowanych.
![](zdjecia/5208.jpg)
![](zdjecia/5209.jpg)
Tytanowe elementy pokrycia kadłuba F-15 pozostają niepomalowane.
![](zdjecia/5210.jpg)